بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پورحیدرى:مشکلى نیست، بازیکن زیاد داریم که جاى جبارى را پر کند

منصور پورحیدرى رئیس کمیته فنى استقلال معتقد است که جدایى مجتبى جبارى از این تیم چندان به ضرر آبى پوشان نخواهد بود و بازیکنان دیگر جاى او را پر مى کنند.

پورحیدرى درباره اینکه مى گویند جبارى با باشگاه استقلال به توافق نرسیده گفت: هراحتمالى وجود دارد. جبارى بازیکن بزرگى است و ما به او نیاز داریم اما این احتمال هم هست که در نهایت با او به توافق نهایى نرسیم. البته اگر با جبارى توافق نکنیم مشکل خاصى هم نیست چون بازیکنان زیادى داریم که بتوانند جاى او بازى کنند. ایمان مبعلى، فریدون زندى، میثم بائو و حتى سیاوش اکبرپور مى توانند در پست او بازى کنند.استقلال به فرد متکى نیست و هر لحظه که لازم باشد بازیکنى را جایگزین بازیکن دیگر مى کند. خوشبختانه در فصل دوازدهم ما در هر پست دو بازیکن داریم که براى ما مشکلى را ایجاد نمى کند. از پورحیدرى در ادامه در مورد اختلاف شدید فرهاد مجیدى و امیر قلعه نویى سوال مى کنیم که افزود: تمایلى ندارم در مورد این موضوع حرف بزنم در ضمن این صحبت ها را فقط شنیده ام. به هر حال کسى که حرفى مى زند حتما خودش هم پاسخگو است اما این مسائل به من ارتباطى پیدا نمى کند. این روزها بحث بازوبند کاپیتانى استقلال هم حرف و حدیث هاى زیادى را به وجود آورده که پورحیدرى در این خصوص گفت: اصلا مساله حادى نیست و در نهایت یک نفر را انتخاب مى کنند. ما ابتدا باید منتظر بمانیم و ببینیم چه بازیکنانى را در اختیار داریم بعد صاحب بازوبند را مشخص کنیم،این موضوع حساس نیست. پورحیدرى درباره حذف جام حذفى هم صحبت مى کند که نکته قابل توجه انتقاد او از کارلوس کى روش است: شنیدم کى روش باعث حذف جام حذفى شده است. اگر حذف جام پیشنهاد ایشان باشد باید به درایت او شک کنیم. حذف جام حذفى نشانه ضعف سرمربى تیم ملى است. در همه جاى دنیا جام حذفى برگزار خواهد شد. حتى جام اتحادیه هم داریم که باعث رونق مسابقات مى شود. باید جام حذفى برگزار بشود تا فوتبال ما پویا تر بشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 4 / 1391برچسب:پورحیدری,جباری,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com